11 Haziran 2010 Cuma

Stoch Transferi


futbol takımı adına güzel bir transfer başlangıcı. beklemiyordum, bir anda duyunca haliyle şaşırdım ve umutlandım..geçen sezon Avrupa Ligi grup aşamasında Twente ile oynadığımız maçlardan hatırlıyoruz ve bugün başlayacak Dünya Kupası'nda İtalya, Paraguay ve Yeni Zelanda'nın olduğu grupta Slovakya forması ile kendisini izleyebiliriz..

Stoch transferinde bana göre öne çıkan detaylar;
- takım rotasyonunda en sıkıntı çektiğimiz mevkiye yapılmış bir transfer, sol açık ağlıyordu!
- 1989 doğumlu olması, 21 yaşında bir yabancı transferi yaptığımızı hatırlamıyorum
- beni artık çok sıkan brezilyalıya tamah etmek yerine avrupalı (hatta bünyede orta avrupa dinamizmini bulunduran) bir transfer
- ve bu çocuğun 17 yaşında iken chelsea gözcüleri tarafından keşfedilip ingiltereye getirilmesi

Galatasaray'ın 2-3 haftadır listesinde olduğu söylenen adamı bizim hiç hesapta yokken alacağımızı düşünmek istemiyorum, aklıma ilk anda lan bu herifi gs alıcaktı jetonu düşse de, sezon içindeki Twente maçlarında Aykut Kocaman'ın elemanı gözüne kestirdiğini ve ihtiyacın çok bariz olduğu yere uygun gördüğünü düşünüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder