14 Haziran 2010 Pazartesi

İlk 3 Günün Ardından


2010 dünya kupasında 3 gün geride kaldı..hani kendi adıma turnuvaya tam konsantre olabilmiş değilim gibi bir his taşıyorum..neden böyle hissediyorum tam anlamadım ama maçların tamamını izleyememem bunda etkili sanırım.

mesela Arjantin'in yıllardan beri o kadar hastasıyım diye yazdım ama dün Nijerya maçını izleyeceğim yere 15 dk. geç girmek (heinze'nin kafa golünü canlı göremedim) ve Grup Yorum konserine gitmek için izlediğim yerden erken çıkmak (70.nci dk.) kaydıyla yarım yamalak izlemek te beni kötü etkiledi..maçı izlediğim kısımda Messi'nin sol ayak şık plaseleri ya çok az farkla kale direğini sıyırdı ya da Nijerya kalecisi Enyeama güzel hamleler ile topları çıkardı..bu Nijerya maçı grup aşamasında 1994 ve 2002'den sonra 3.ncü eşleşme idi ve kazanmak iyi oldu nitekim G.Kore'nin kazandığı maç günü aksi birşey iyi olmazdı.

bu arada maç kaçırmaktan dem vururken hafta içindeki bütün 14.30 ve 17.00 maçlarının da işyerinde olmak nedeniyle kaçacağını düşünürsek kendi adıma konsantreyi nasıl sağlarım bilemiyorum veya bence hiç kasmayayım bir şekil böyle gidecek bu yapacak bişey yok..

turnuvanın geride kalan ilk 3 gününde bana göre en dikkat çeken şey maçların bahis ağzıyla ALT bitmesiydi ki bu gece Almanlar Avustralya'yı 4-0 ile geçince bunu ilk değiştiren oldular..Tim Cahill'e 2.yarının başında gösterilen kırmızı kartın tamamen uydurulmuş bir kart olduğunu düşünmeme rağmen Almanya'nın Avustralya'yı başka bir skorla da olsa yeneceğini söyleyebilirim..bu son skorla da turnuvayı takip eden herkesin Almanlara bakışı hafif değişse de esas mevzunun 2.tur ve dolayısıyla eleme aşamasında başlayacağını söylemekle çok değişik birşey söylememiş olurum..Mesut'un performansını da beğendim ve hiç kimse de ahh bu çocuğu kaçırdık, Türk milli takımında oynardı ne güzel diye ağlamasın lütfen. Altıntoplar da Almanya'da oynayabilirdi, bu iş tercih ve erken hamle işi..neyse uzatmayayım..

yarın işteyken sürekli f5 yaparak takip edeceğim Hollanda-Danimarka ve bir kısmına f5 ile eşlik etmek durumunda kalacağım Japonya-Kamerun maçları E grubunun ilk maçları..akşam 21.30'da izleyebileceğim İtalya-Paraguay maçı da F grubunun ilk maçı.

vuvuzela'nın o kesintisiz sesi eşliğinde maçlara devam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder