2 Haziran 2010 Çarşamba

Havaalanında Karşılarım


Diego Forlan, blog sayfasını inceleyenler soldaki küçük fotolarda onu görürler..kendisini severim, Atletico'nun sempatizanı ve Forlan'ın hastası olmuş bir adamım..özellikle bu sene Avrupa Ligi'nin kazanılmasında attığı çok kritik goller var..

neyse biliyosunuz Fenerbahçeliyim ve medyaya Fenerbahçeli bir birey olarak güvenim müthiş derecede az, yok gibi bişey! şimdi bu akşam ajanslardan düşen habere bakın: Fenerbahçe'de Forlan gündemde!

şimdi bir yandan o medyaya palavracı diyen ben, diğer tarafta lan acaba çubuklu forma içinde görür müyüm ben bu Forlan'ı çelişkileri..yakın çevrem bilir veya en azından tahmin eder bu transfer gerçekleşirse çocuk gibi sevineceğimi..ama işte ben bu medyaya güvenmiyorum arkadaş. hele bir de Fenerbahçe ise haberin öznesi, ne siz sorun ne ben anlatayım!?

ben bu haberler çıkmadan da zaten "ahh be Forlan Kadıköy'e bir gelse" diye ara ara düşüncelere kapılırdım..fakat transferin maliyeti, araya giren dünya kupası, piyasasının oldukça geniş olması vs. bunlar sıkıntılı ayrıntılar..

olur da gelirsen Forlan, seni havaalanında karşılarım.

hadi görüşürüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder