26 Haziran 2010 Cumartesi

2. Tur Tahminleri İlk Bölüm


2010 dünya kupasında grup maçları tamamlandı ve artık 2.tur maçları başlamak üzere. futbolseverlerin eleme usulü olan bu tek maçlık eşleşmelere ilgisi daha bir fazla olur, 90 dk. olmazsa 120 dk. yine olmadı penaltılar futbolun tartışmasız büyük heyecanıdır.

2.turdan itibaren eşleşmelere dair tahminler ve bu eşleşmeler hakkında ufak analizler ile ön yorum tadında birşeyler yazmak istedim, ilk 4 eşleşme hakkındaki tahminler aşağıda;

Uruguay - Güney Kore
bu eşleşmede Uruguay bana göre bir adım önde, gruptan çıkarken kalelerinde gol görmediler ve her an golü koklayan bir forvetleri var, Diego Forlan. Güney Kore gibi futbola sonradan yatırım yapmış ülkelerin sahada mücadeleyi hiç bırakmadıklarını ve başarıya aç olduklarını söyleyebilirim ancak Uruguay biraz daha ağır basıyor.

Tahmin: Uruguay

ABD - Gana
Cezayir'e 90+ da attığı gol ile kupanın seyrini değiştiren ABD için gruptan çıkış hikayesi ilginç. son maçtan bir önceki Slovenya maçında da 2-0 geriye düştükleri maçı 2-2 yapmışlardı. Gana ise zor gruptan daha dengeli skorlar alması sayesinde çıktı. bu eşleşmede gözlemlediğim genel olarak ABD'nin favori olarak gösterilmesi fakat ben sonunda Gana'nın turu geçeceğini düşünüyorum.

Tahmin: Gana

Almanya - İngiltere
işte 2.turun en sert eşleşmesi, Almanya-İngiltere derby'si. bu eşleşmeyi Donovan'ın Cezayir'e 90+ da attığı gol ortaya çıkardı. grup performanslarını göz önüne alınca Almanlar herkesin biraz daha favorisi ancak bu bir eleme maçı ve rakip İngiltere. Almanya için her turnuvada bir turnuva takımı muhabbeti yapılır ve onlar da hakkaten yukarılara kadar gelirler bir şekilde. ben bu kez Almanlar açısından erken bir elenme bekliyorum, İngiltere'nin büyük turnuvalarda daha aç olmasına dikkat çekerek İngiltere diyorum..

Tahmin: İngiltere

Arjantin - Meksika
2006 dünya kupasında yine 2.turda eşleşen bu iki takımdan Arjantin ile duygusal bir bağım olduğu ortada. duyguları bir kenara bırakırsak Arjantin'in dünya kupasına olan hasreti, son kupayı kaldıran futbol efsanesi Maradona'nın bu kez kenardan, teknik direktör olarak bunu başarmayı istemesi ve takımın potansiyeli düşünülürse Arjantin Meksika'yı bir kez daha eler..

Tahmin: Arjantin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder