28 Haziran 2010 Pazartesi

2. Tur Tahminleri İkinci Bölüm


son yazıda 2. tur maçlarından ilk 4'ü için tahminlerde bulunmuştum. Almanya biz senin sandığın gibi erken elenmeyiz, bizimle ilgili tahmin yaparken aklını başına topla uyarısı yaptı bana ve sonuçta önümüzdeki c.tesi günü kendileriyle 2006 dünya kupasından sonra çeyrek finalde bir kez daha karşı karşıya geleceğiz.

2. turun geri kalan 4 eşleşmesi için kısa yorum ve sonunda tahminlerim şöyle;

Hollanda - Slovakya
gruptan 3'te 3 yaparak pek zorlanmadan çıkan Hollanda son maçta İtalya'yı 3-2 yenerek vize alan Slovakya karşısında. Hollanda'nın Slovakya'ya göre çok ağır bastığı bu eşleşmede Slovakların Vittek'ten başka rol adamına ihtiyacı var ve savunmaları da pek sıkı değil bana göre. elinde güçlü kozları olan Hollanda Slovakya'yı eler ve çeyrek finale çıkar.

Tahmin: Hollanda

Brezilya - Şili
2. turun güzel eşleşmelerinden. Şili grupta birçoklarının dikkatini çekebildi ki zaten Güney Amerika elemelerinden de iyi bir şekilde gelmişlerdi. bu eşleşmede Brezilya tabii ki favori. eski turnuvalara göre cambazları daha az olan bir Brezilya var ama onlar da fena durumda değiller. Şili bence Brezilya'yı oldukça zorlayacaktır ama sonunda Brezilya çeyrek finale çıkar.

Tahmin: Brezilya

Paraguay - Japonya
İtalya'nın rolünü çalan Paraguay o grubun lideri olarak Japonya karşısında. Japonlar da grupta gayet iyi performans ile hakederek buradalar. bu eşleşmede genel geçer görünüm Paraguay'ın favori olması fakat ben Japonya'yı fena görmüyorum ve sürprize imza atıp çeyrek finale çıkabilirler diyorum. zaten birinin diğerine çok kolay diş geçirebileceği bir eşleşme olmayacak bir durum söz konusu. zor da olsa Japonya diyorum.

Tahmin: Japonya

İspanya - Portekiz
bu bölümün en sert eşleşmesi. herkesin dilinde İspanya var, Portekiz son dönemde gayet başarılı. buradan çeyrek finale çıkmak hakikaten zor. Portekiz grupta gol yemedi bu bir detay. İspanya orta sahası ve forvetleri bunu değiştirebilir potansiyelde. bu eşleşmeden kim çeyrek finale çıkarsa sürpriz olmaz. ben tahmin hakkımı İspanya'dan kullanıyorum.

Tahmin: İspanya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder