18 Temmuz 2010 Pazar

Sayın Yönetim Transfer Yapmalıdır!


Fenerbahçe Yönetimi Daum'un dünkü Köln maçı öncesi medyaya verdiği demeçlerden rahatsız olmuş ve buradaki açıklamayı yapma gereği hissetmiş. ben de diyorum ki Sayın Daum Susmalı ise Sayın Yönetim de Transfer Yapmalıdır!

bundan önceki yazılarda transfer konusunda gecikildiğini, çok yakında Şampiyonlar Ligi ön eleme maçlarının olduğunu, transferlerin neticelendirilmesi ve bu yeni oyuncuların takıma adaptasyonunun önemli olduğunu yazmıştım ama o günden bugüne halen bir değişiklik yok. medyada transferi için çalışılan oyuncular hakkında belli bazı haberler mevcut ancak çok fazla uzamış ve neticesi Fenerbahçe için pek iyi olmayan bir durum söz konusu. transfer yapmanın öyle bakkaldan ekmek almak gibi kolay olmadığını, ince eleyip sık dokumak gereken bir iş olduğunu bilmenin yanında da geç kalındığının bariz olduğunu da söylemek gerek.

akıllara Zico'nun göreve geldiği ilk seneyi getirebilir, Şampiyonlar Ligi ön elemesinde transfersiz ve belli mevkilerde bariz eksiklerle Dinama Kiev'e elendiğimizi ve bunun ardından Lugano-Edu-Deivid-Kezman transflerinin yapıldığını hatırlayabiliriz.

tarih itibariyle durum bu kadar kötü olmasa da geç kalındığı çok net ortada. Daum'un hala Fenerbahçe hakkında konuşmasından yana değilim ama -meli / - malı şeklinde kamuoyu açıklamaları yapmak yerine transfer yapmanın ve belki takımdan gitmesi gündemde olan oyuncuların durumlarının netleştirilmesine çalışmak daha faydalı olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder