9 Ekim 2010 Cumartesi

Sen Türksün Almanyalı!


Maçın üzerinden yine 24 saatten fazla bir süre geçtikten sonra yazmaya giriştim ama sorun değil sanırım nitekim maç öncesi kafamızın şişmesine sebep olan medya ve onun kamuoyunda yarattığı psikolojik baskı da neredeyse bitmiş denilebilir!

Ligin 7. haftası tamamlanır tamamlanmaz tüm dikkatlerin ve dolayısıyla anlamlı-anlamsız türlü haberlerin Almanya - Türkiye maçına çevrildiği bir ortama girmiş olduk. medyanın kendine hedef seçtiği esas aktör beklendiği üzere Mesut Özil oldu. yardımcı rol içinse Almanya'da yetişip Türkiye milli formasını giymeyi seçen oyuncuların en kariyerlisi Hamit Altıntop belirlenmiş gibiydi.

Önce Mesut'a gitti mikrofonlar, dediler ki Türkiye'ye gol atarsan ne yaparsın? muazzam soru gerçekten, yıllardır bunun cevabını öğrenmek istiyorduk hep birlikte. ve dün gece öğrendik.

Daha sonra Hamit Altıntop'a çevrildi kameralar, ona Mesut'u sordular..Hamit Mesut'un kararına saygı duyuyorum ama desteklemiyorum dedi. Hamit sözlerini bitirirken şöyle diyordu: "Ne olursa olsun literatürde kök denilen bir kelime vardır. Her zaman insan köklerine dönecektir."

medyanın istediği olmuştu.

bütün bu konuşulanlar benim canımı sıkmış, açıkçası baymıştı. bir an önce cuma akşamı 21.45 olsun da santrayı görelim, maç başlasın derdine düşmüştüm. ve maç başladı, Almanya istediği gibi oynadı, Türkiye ise seyretti. tertemiz bir skorla maçı hakederek kaybetti.

geriye ise türlü türlü ahkam kesenler kaldı..
onlara sınır yok ama dinleyen çok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder